Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Highlander 2021 года


Автомобиль: Toyota Highlander 2021 г.в., внедорожник, планетарная коробка передач, Полный привод , пробег - 1200 км, двигатель - 2.5 электро/бензин
Автор: Роман (Украина, Киев)   22.05.2021
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 7.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Основні критерії вибору авто були: комфорт, великий багажник та задній ряд сидінь, дизель або гібрид, надійність, динаміка. Основними претендентами були: Санта фе, Туарег, Діскавері, XC90. Хайлендера гібрида на той час ще не було в Україні. І тут випадково побачив її на тест драйві. Вирішив потестити. Сніг, пробки, а розхід показав 5.6л. Мене це дуже вразило. Як і комфорт їзди та динаміка. Чекав місяць і забрав машину з салону.

Комфорт: хоч і на 20-х дисках підвіска дуже м'яка та тиха. По дорозі пливе наче корабель. При цьому чіткий руль та надто не кренится в поворотах. Шумка відмінна, лобове та бокові дзеркала акустичні.

Розміри: спочатку думав що з авто під 5 метрів довжиною буде проблематично. Але привик в перший день і ніяких проблем не було. Паркується де завгодно, парктроніки по кругу допомагають як і задня камера. Авто використовую по повній програмі, а не тільки возити свою п'яту точку. Гігантський багажник мені по роботі дуже допомагає. Задній ряд сидінь можна зсунути вперед і багажник стає по розмірам як мінімум вантажного Кадді чи Берлінго :) Дошку 3м також перевозив з закритими дверима та вікнами. Водійська зона дуже широка, спочатку було навіть не комфортно так як лівий локоть не дістає до підлокітника тримаючи кермо. Хоча не вважаю себе худим. Кладу локоть вище на вікно, вже привик.

Двигун та динаміка: бензиновий 2.5л в звязці з електродвигунами видає прекрасну динаміку на всьому діапазоні від 0 до 180. Швидкість набирає дуже рівномірно - як тролейбус. Ніяких смикань. Набір швидккості не відчувається, як наприклад на механіці чи автоматі з передачами. Тут просто жмеш газ, дивишся, а на спідометрі вже 140. І це не відчувається. До звуку двигуна з планетарною коробкою звик швидко. З передачами звичайно звук більш звичний, але 2.5л як на диво видає дуже непоганий рик. З місця стартує так наче вага авто менше тони. Дуже легко, немов пір'їнка.

Розхід палива: зараз середній 7.8л за останній повний бак. По чеку вийшло 8.5л. Можливо спочатку обнуляв, точно не пам'ятаю. Ще буду порівнювати. Середня швидкість при цьому всього 19км/год. Це суцільні пробки, світлофори. БК (борт комп) показував різні результати за поїздки - як 12л так і 3.6л. При тому 3.6л я проїхав 5.5км. Був вражений. І це авто 2 тони вагою! По Києву з пробками до 6л, перевірено. По шосе при 90км/год-6.4л; 110-7.2л; 130-9.5л. Швидка їзда по трасі маршрут 100км середній розхід 8.2л. На Кіа Спортейдж 1.6 дизель механіка було 7л при аналогічних умовах. Якщо їхати до 110 - в середньому біля 7л.

Плюсы автомобиля: Читай вище.

Минусы автомобиля: - покази бортового комп'ютера зроблено не дуже зрозуміло. Зробіть простіше - середня швидкість, середній розхід, кілометраж. TRIP A, TRIP B. Все! Клієнт задоволений :) - бак на 65л по тех характеристиках. Але максимум що заливав 51л + біля 4л залишалося в баку. Тобто 55л. Чи це бак на 55л, чи залишається ще 10л прозапас, я поки не знаю. Але в Кіа Спортейдж було навпаки - по тех х-ках 54л, а заливав під верх - 64л

Совет покупателю: Універсальне авто для практичних людей - сім'я, робота, бізнес, відпочинок. Загалом потягнула під 60тис. Так, ніби дорого. Але з такими габаритами та комфортом конкурентів не багато. Переплачувати за преміум сегмент я не став, і добре зробив. Авто рекомендую на 100%!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

NIK 1986  

Згоден з Романом. Після Камрі 2019 р.в. 2,5 бензин просто супер. Побоювався за динаміку. Проте, був ДУЖЕ приємно здивований)))
А чорний колір взагалі відмінно)))
Єдиний мінус-підвіска не дуже, як на мене. Можливо диски R20 беруть своє. З салону колеса накачані йшли 2,5. Скинув до 2,4 стало трішки м'якше. Спробую на 2,3. Бо на рівній дорозі питань взагалі немає, а на "нашій рідній" відчуваються всі нерівності.
А взагалі-СУПЕР))))

+2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Аппарат не плохой ,но вой при активном разгоне -это что-то не вероятное.

+3-4ОТВЕТИТЬ  
NIK 1986  

Slavik0080, не згоден з Вами))) Звук навіть напоминає розгін у Крузака. Тільки не на 95 000$, а на 65 000$

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

NIK 1986, у крузака??а у него что,разгон есть ?))

+5-4ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Azazello  

Тойота знает толк в гибритах, аппарат достойный.
Сейчас подтянутся тойотофобы с ведром какул, расскажут что нужно было брать и какой вариант вам подойдет лучше

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Azazello, Я до речі був тойотофобом, як і корейофобом. Але останні дві машини корейська і японська

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Волдемар  

Хочу помилитися, але відгук дуже вже схожий на "заказуху".

По-перше, автор ще півроку тому писав відгуки про свій Спортейдж 2018 року з каско.

По-друге, дуже вже впадає в око невідповідність ціни цієї Тойоти на того, як автор її використовує: "Гігантський багажник мені по роботі дуже допомагає".
Це виходить що дрібний бізнесмен купив дорогущий гібрид із захмарною вартістю експлуатації, та невідворотньою перспективою втрачання своїх гібридних переваг через зовсім небагато років (батареї більше 5 років нормально не працюють). Тобто, людина, яка уміє рахувати гроші, не лише купила собі дорогу іграшку (це ще можна зрозуміти - у кожного свої "бзики", а ще й експлуатує її "по повній програмі". Я просто не уявляю яка там по роботі виходить вартість амортизації в місяць - мабуть більше ніж зарплати у багатьох читачів цього форума.

По-третє, відгук якийсь сухуватий, схожий на рекламні проспекти. Не відчувається божевільна закоханість автора в це авто (бо дрібний бізнесмен може ЦЕ купити лише через божевільну закоханість).

Коротше, дуже схоже на заказуху.

Але я, звичайно, можу і помилятися. В житті всяка дивина трапляється...

+7-4ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Волдемар, и тест-драйв подтвердит ваши слова )

+2-3ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Волдемар, а ви не уважний. Відгук про Kia був 2 роки тому.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 15
Azazello  

Ни один менеджер салона, так активно не отвечат в коментах они обычно отмораживаются не отвечая даже на очевидные вопросы, да и в целом по стилистике изложения как по мне это не манегра стаил ,не разделяю мнение товарища Вольдемара.

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Волдемар  

Azazello, Ну, найпримітивніший тип менеджерів, дійсно, розпізнати не важко. Тим більше, що вони не купують чужі облікові записи, а тупо створюють новий, і відразу пишуть відгук.

Різниця між відгуком реальної людини і відгуком найманого PR-менеджера полягає у дрібницях, про які нормальна людина обов'язково написала б, а PR-менеджер навіть і не згадає.

Як яскравий приклад - кому і за скільки був проданий Спортейдж. Реальна людина відразу написала б що Спортейдж був СУПЕР-СУПЕР-СУПЕР вигідно проданий за $19500, і що дуже вдало підвернувся покупець, який знав всю історію обслуговування. Також реальна людина вірогідно додала б подробиці типу "на додачу я віддав комплект зимової гуми, на якій відїздив лише два сезони" і т.п.
Реальна людина написала б про це ВІДРАЗУ тому, що це вагома і цікава частина процесу придбання нового авто.

Наш же автор написав про це лише під тиском моїх запитань. При цьому суму продажу озвучив як "з втратою 24% вартості". Реальний автор ніколи ОТАК не озвучував би суму, за яку продав своє авто. Я вже не кажу про невірогідність самої суми.

Ну і на завершення - це питання про довговічність батареї. Спочатку були красиві слова про всебічне вивчення питання на прикладі американських Пріусів (відчувається українська школа менеджмента), а коли в діалог вступила людина, яка може читати англійською, то раптом не знайшлося жодного посилання на жоден американський бортжурнал Пріусів. Залишилася лише порада почитати абстрактні коментарі під тематичними роликами з Youtube. І шо, REALLY, людина всебічно вивчала питання довговічности Пріусів виключно по коментарях під роликами з Youtube???

Коли реальна людина достеменно вивчає якесь питання, то в неї в браузері обов'язково з'являється кілька закладинок, що ведуть на цікаві бортжурнали чи на форумні дискусії з цього питання. І реальна людина відразу навела б ці посилання на ресурси. Або, в крайньому разі, просто сказала б щось отаке: "В США є популярний сайт infocar.США - я там читав відгуки про Пріуси. Зайдіть на цей сайт, і переконайтеся що Пріуси ходять по 100500 тисяч кілометрів на одній батарейці".

Натомість мене відіслали читати коментарі під тематичними роликами з Youtube.
Тут далі балакати вже немає про що.

P.S.
Але автору все одно респект. Свій хліб він відпрацьовує на тверду 4 по п'ятибальній шкалі.

+1-4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Волдемар, на цьому і закінчимо.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
vovannovig  

Данные по расходу в обзоре(90-5.7л...130-7.6л/100км) даже меньше чем указаны в отзыве.

P.S. Мне эта тема так интересна потому как себе купил но мой еще в салоне стоит

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

vovannovig, думаю - 7.6л на 130 це забули обнулити покази на 90, або дорога з уклоном. На 2.5л бензі нажаль нереально видавити такий розхід з таким великим авто.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

romman, а от те що по місту може бути менше 6л, то це факт. Тому якщо більше їздите по місту, будете задоволені.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Jura  

Очень неплохая просторая колесница! Ех если б не так сильно опущены бампера, можно было немного и на оффроуде использывать.
А расход 7,5-8л в городе для 2х тонного сарая вообще сказка. Всегда считал, что дизель это лучшее в плане расхода (мой 2х тонный паджерик в городе укладывается в 11л соляры при средней скорости по БК 23км.час.).
Я так понимаю чеб больше тянучек и пробок, тем выгоднее разница в расходе гибрида всравнение с двс.
Интересует расход зимой на коротких переездах длиной до 5-6км? Слышал мнение, пока не прогреется мотор и не нагреется салон от печки - двс у гибрида не отключится. И расход в таких условиях аналогичен обычному двс варианту.

ОТВЕТИТЬ  
IvanSidorov  

Jura, ну не будет тут у вас расход 7,5-8л на 100км ну вот не будет, да владельцы как ёжики кололись плакали но продолжали грызть кактус ....
" Я так понимаю чеб больше тянучек и пробок, тем выгоднее разница в расходе гибрида всравнение с двс. " -- не совсем владельцы слегка лукавят
реальный расход 10л на 100км
поясню в чем заключается лукавство
1-й очень много зависит от стиля езды, чем быстрее и агрессивнее тем больше расход
2-й на сколько загружена машина , если ты в авто один с пустым багажником да а если вас там 5-ро + вещи в багажнике
3-й как колеса накачаны на 2,3 или на 2,8???
4-й в каком состоянии батарея
5-й музыка + климат-контроли
6-й тип и качество дорожного покрытия
7-й пожалуй самый важный фактор - формат поездок
что имею ввиду вы сели и проехали 50 км одним махом за 45 мин или вы 50км ехали маленькими отрезками по 3-7км каждый в течении 14 часов когда ДВС полностью остывал между поездками

И вот если брать и если брать не идеальные условия то реальный расход 9-10,5 л на 100км
что почти 1:1 как дизельный Skoda Kodiaq, только вот момент Skoda Kodiaq на трассе при 140 кушает 6,8 а не 9,5 как Toyota Highlander
Хотя если вы приучите себя к гибридному стилю жизни меньше, чем на 10км машину не брать, приезде педаль газа не нажимать сильно, а лучше вообще не нажимать, ездить на перекачанных колесах, по хорошим дорогам , а в дальние дороги лучше электричками оно и дешево и сердито то да
Toyota Highlander это ваше авто и вы сможете увидеть заветные 7,5 л на 100 а может даже 7,3л но вопрос а оно того стоит ???
Ну а если вы вдруг нормальный человек , не гибридный )), и ездите по обстановке и плохие дороги есть в вашем маршруте и обгоны для вас в порядке вещей то гораздо чаще вы будете видеть цифру 9,6 л на 100км
Но правды ради сказать это все же меньше чем 16-17л на те же 100км у простой бензиновой версии Toyota Highlander 3.5 AT

-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

IvanSidorov, Останні пару тисяч км не збивав БК - розхід 8.1л, середня швидкість 20км/год. На Кодіаку 2.0тді 200кс не буде 6.8л при 140км/год. Десь 8.5л
І про гібрид ще одне скажу. Інколи сідаю в звичайне сучасне авто на автоматі. Таке відчуття що сів в Жигулі. Із-за того що все гуде, коробка автомат смикає. На дизелях напрягає вібрація. Хто поїздив на гібридах чи електро мене зрозуміє. І витрати палива витратами палива, а офігенний комфорт їзди це те що я зацінив!

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Jura  

Отследите расход в холодный сезон года. Из отзывов говорят гибрид зимой намного больше маслает на двс и за этого расход по сравнению с теплым сезоном существенно вырастает (порой увеличивается в 2 раза).
Мне это очень интересно, поскольку в нашей неньке зимы в последние годы тёплые.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Взимку розхід за останні 350км (короткі поїздки) - 11.5л. Середня швидкість при цьому 15км/год. По Києву на дистанції до 20км було біля 7.5л починаючи з холодного двигуна.

+1ОТВЕТИТЬ  
Jura  

Шикарний розсхід, зважаючи на середню швидкість руху по місту!

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Останні 2 тижні проїхав біля 1500км (змішаний режим) середній розхід 6.5л. Із-за нестачі бензину, вирішив їздити економно та плавно. Шосе 5.5л, швидкість 90-100км/год, місцями 80 між селами. Еко режим, круіз-контроль. Клімат, коли тепло, завжди працює. Так що гібрид дає хороші результати при плавній не спішній їзді. Але навіть якщо і притопити, то результати дуже адекватні для авто з такими габаритами та масою. Коротше кажучи, машиною дуже задоволений. А особливо з проблемами палива на ринку, гібриди рулять.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ще одну деталь згадав. Паливо яке заливав на одній з наших заправок привезли з Польщі. Дуже хорошої якості, давно такого не було. Низький розхід може бути ще і з цим повязаний. При заливанні повного баку, БК показав що можна проїхати 760км

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Біля 2.5 років з моменту покупки. Вирішив доповнити. Пройдено 33000км. Авто радує. Ніяких лишніх звуків в салоні не з'явилося. Шумка хороша. Літом помітив скрип при закриванні бокових дзеркал. Звернувся в офіц. СТО, замінили по гарантії. Витрата палива аналогічна попереднім постам. Більше року не збивав, показує 8.1л. Середня швидкість 21км/год. В мене багато коротких поїздок. Але по Києву 5,5-6,5л в теплу пору.
Тут писали раніше що 2.5л на шосе ніякий і т.д. Типу електро вмикається тільки на меншій швидкості. Спеціально перевірив чи допомагає елекродвигун на великій швидкості. І так - дійсно допомагає! Наприклад на 150 чи 180км/год електродвигун вмикається і ви отримуєте свої 240+ кс + зменшення витрат палива. Коли потрібно заряджається від ДВЗ або від рекуперації в тому числі на шосе.

+2ОТВЕТИТЬ  
Grygoryev Vadim  

Уважаемые Шпециалисты! Топливный бак надо заливать не до отстрела, а по горлышко. Отстрел происходит тогда, когда бензин касается топливного пистолета, при этом до горла ещё можно залить 3-5 литров (в зависимости от модели). Послушав Вас, решили проверить ёмкость топливного бака на своём Хайлендер гибрид 2023 года. Выездили бензин ровно до половины (1/2) бака, далее поехали на АЗС и залили 31,18 л до горлышка. 31*2 = 62. Было чуть больше половины бака (где-то на 2-3 литра). 62+3 = 65. Тойота заявляет столько же.

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Grygoryev Vadim, Якщо хочете попасти на ремонт в пару тисяч $ то продовжуйте і далі заливати під горло

В Тойоти є така особливість. Коли у вас світиться лампочка про низький рівень пального, то пального у баку ще літрів 10. Але виїздити ви їх не зможете без компютерного обнулення сигналу про низький рівень у баку. Такий тест проводили в США на РАВ4. І люди проїзжали ще з 100км після "лампочки".

Я думаю, що це зроблено для продовження служби двигуна. В Тойоти не дураки сидять.

ОТВЕТИТЬ  
Grygoryev Vadim  

romman,
1. Объясните, пожалуйста, в чём порочность залития бензина под горло и почему это может привести к ремонту.
2. Вы написали, что в Тойотах остаток топлива в баке выезжать нельзя без отключения компьютерного сигнала. Почему? При работающем датчике низкого уровня топлива мы проехали из автосалона до ближайшей заправки. В баке было всего несколько литров бензина.
3. Цель данной проверки заключалась в том, чтобы установить настоящую ёмкость топливного бака в гибридном Хайлендере. Ёмкость составляет приблизительно 64-65 литров, то есть где-то столько же сколько и заявляет производитель.

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Автор отзыва  

Ця зима була більш менш схожою на зиму. І Хайлендер показав себе прекрасно. По засніженій дорозі йде як вкопаний. ESP вмикається рідко, навіть при активному розгоні по засніженій дорозі. Щоб авто занесло, потрібно дуже постаратися.

ОТВЕТИТЬ  
Grygoryev Vadim  

Здравствуйте! Есть вопрос к другим владельцам гибридных Хайлендеров. Сильно ли влияет режим TRAIL на проходимость и как меняется работа трансмиссии при его включении? Может быть по-другому перераспределяется крутящий момент? Находил информацию о том, что в этом режиме постоянно работает задний электоромотор, но, как оказалось, это не соответствует действительности.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Grygoryev Vadim, Не думаю що цей режим дуже впливає на їзду по бездоріжжю. Я б не назвав наше авто всюдихідним джипом. Так, невеликі ями, бордюри, грунтовки без проблем. Але не більше.

ОТВЕТИТЬ  
Grygoryev Vadim  

romman, Спасибо большое!

ОТВЕТИТЬ  
Grygoryev Vadim  

Ещё раз здравствуйте! Есть ещё один вопрос к владельцам гибридных Хайлендеров с мотором A-25-A FXS. Недавно я прочёл в Интернете о новых анализах качества топлива и там в лидерах были Сокар и Укрнафта. Ранее заправляли своего "Горца" на Гранд Петролях (Укравто), но качество их топлива (если верить анализу) похуже, чем у Сокара и Укрнафты. Задумались над этим, решили переходить на Сокар, но там дорого, а у Укрнафты подешевле будет. Есть ли у кого-нибуль опыт заправки авто с двигателем A-25-A FXS на Укрнафте? Хорошо ли работает двигатель на их топливе, не забивается ли топливная система?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Grygoryev Vadim, Добрий день. Останні два роки на 70% заправляють на Авіас звичайним 95-м. Справа в тому що більшість АЗС купляють паливо на Кременч. НПЗ. Хтось можливо ще імпортує. Хтось додає присадку і називає паливо Пульс і тд.
В мене ще проблем з цим паливом не було. Купляю через їх додаток, ціна нижча на 5-9грн в порівнянні з популярними АЗС.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

romman, але зайшов подивився тести і бачу що якість палива Авіасу в деяких тестах на низах. Не знаю чи це правда, бо проблем з авто не було. Заллю ради інтересу якийсь Сокар і побачимо чи відчую "приплив" потужності ))

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 7
Grygoryev Vadim  

Добрый вечер! Вы в отзыве писали про то, что у бортового компьютера сложное и запутанное меню - ""Зробіть простіше - середня швидкість, середній розхід, кілометраж. TRIP A, TRIP B. Все! Клієнт задоволений "" После обновления TRIP A и TRIP B появились. Это первое.
Второе. Мы с Вами обсуждали здесь каким бензином заправлять Горца. Я продолжу эту тему. Один раз заправились на Укрнафте. Ничего не слкчилось с авто, слава Богу, но бензин на Укрнафте Кременчугский. На сайте написано, что польский, а продают Кременчуг! По последнему анализу бензин на Укрнафте хороший, НО это не тот бензин, которым они торгуют регулярно. Объясню подробно. Они действительно купили партию польского бензина и сдали его на анализы, чтобы получить хороший результат и они получили его! А в реальности торгуют обычным бензином с Кременчугского НПЗ, обманывая покупателя, который хочет залить качественное топливо! Это предположение, но чем можно объяснить такое отличие между бензином Укрнафты и ANP в анализе? Бензин-то одинаковый в реальности! У Кременчугского бензина повышенное содержание серы и бензола. Первая даёт нагар на элементах выхлопной системы, а второй разрушает каталитический нейтрализатор выхлопных газов. Ранее Вы писали мне, что на СТО Вам ничего не сказали по двигателю. Каталитический нейтрализатор-то они не разбирали? Скорее всего нет, ведь это же обычное ТО. Вот поэтому ничего и не сказали. Извините, но мой Вам совет - пока не поздно перейдите на другую сеть с хорошим, иностранным бензином (WOG, SOCAR, OKKO, UPG). Иначе катализатор Вашего авто может разрушиться от некачественного топлива.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Grygoryev Vadim, Дякую за пораду. Але чому немає нагару на трубі? Також капав бензин прямо з пістолета на білу серветку. Після висихання вона була ідеально чистою. Ну і коли поганий бенз то двигун шумний і падає тяга. А поки я цього не помічаю.

ОТВЕТИТЬ  
Grygoryev Vadim  

romman, Возможно я слишком скептически отношусь к бензину Кременч. НПЗ, но ведь анализы показали, что у этого топлива повышенное содержание серы (20 мг/кг при 10 мг по ГОСТу) и бензола (1,2 % при 1.0 % по ГОСТу). Отклонения незначительные, но современные двигатели очень чувствительны даже к таким отклонениям. А тяга падает тогда, когда бензин вообще "ослиная моча". Вы писали, что на Вашем Highlander расход 8.3 л, так вот у нас расход равен 6.9 л (бензин ОККО и ВОГ). Расход же показатель качества топлива? По-моему лучше всё же переплатить 3-4 грн, чтобы не тратить в будущем 3-4 тыс. $ на дорогостоящие ремонты топливной системы и выхлопной системы.
P.S. Можете зайти в мой отзыв, я написал большое дополнение о последних 2000 км для нашего "Горца", бывших показательными для него.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
Grygoryev Vadim  

romman, здравствуйте! Пробег нашего Highlander уже 5800 км! Недавно наш "Горец" прошёл первое большое испытание - путешествие в Закарпатье почти на 2000 км (в обе стороны). Если коротко, то машина вела себя хорошо! Подробнее - ниже. 1. Комфорт. Эта машина значительно комфортнее в путешествии, чем Мазда СХ-9. Сиденья настолько удобные и мягкие, что на них спокойно можно просидеть 9-10 часов в дороге! Мягкая подвеска также порадовала. Ухабы дорог Закарпатья она отрабатывала прекрасно. Шумоизоляция также хорошая, даже на 130 км/ч в салоне достаточно тихо, чтобы разговаривать негромко. 2. Динамика. Динамика очень хорошая. С 70 до 140 км/ч при обгоне машина разгоняется очень быстро даже в режиме Normal. Спорт-режим вообще меняет характер автомобиля, разгоняется в нем "Горец" значительно быстрее и даже есть какой-то рывок как будто что-то подключается (скорее всего включается электромотор). До 160 км/ч машина ускоряется легко. 3. Расход. При постоянной езде с обгонами в Спорт-режиме расход составил 6.9 л/100 км. Меньше 7 литров! Когда ехали по горному перевалу, где особо негде и некуда разгоняться БК показывал вообще 5 - 5.5 л/100 км. Бензином заправлялись на ОККО (там Литва), ВОГ (Румыния) и один раз на Укрнафте (там Кременчуг). Путешествовать на "Горце" очень понравилось, машина для этого и предназначена. Не верьте тем, кто говорят, что гибрид - чисто городская машина! Highlander ведёт себя на трассе значительно лучше Мазды СХ-9, даря пассажирам прекрасный комфорт ! P.S. Спасибо за внимание!

ОТВЕТИТЬ  
Grygoryev Vadim  

Добрый вечер! Нас при покупке Highlander Hybrid заставили взять "нагрузку" - подножки, коврики в салон и багажник и доводчики передних дверей.
Подножки сейчас продаём.
Если хотите купить, то переходите по ссылке:
Подножки - https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/podnozhki-dlya-toyota-highlander-xu70-novye-IDUYCIj.html

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Grygoryev Vadim, Добрий вечір. Заберу. А як кріпиться знаєте? Є кріплення?

ОТВЕТИТЬ  
Grygoryev Vadim  

romman, в комплекте все есть. На официальной станции на Столичном все закрепят. Цены монтажных работ в цену подножек не входит.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Вход | Регистрация

Тест-драйв Toyota Highlander: Теперь он восьмиместный
Теперь он восьмиместный

На нашем рынке главной тойотовской новинкой в 2020 году должен стать кроссовер Highlander нового поколения. Эта модель теперь бывает не только семи-, но и восьмиместной, габариты увеличились, оснащение стало богаче.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Toyota

Toyota Highlander 2014 Toyota Highlander 24.000$ 2014 147.000 км
Toyota Highlander 2014 Toyota Highlander 24.000$ 2014 147.000 км
Toyota C-HR 2018 Toyota C-HR 19.800$ 2018 75.000 км
Toyota Land Cruiser Prado 2017 Toyota Land Cruiser Prado 26.900$ 2017 152.000 км
смотреть все
объявления