Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 7.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Основні критерії вибору авто були: комфорт, великий багажник та задній ряд сидінь, дизель або гібрид, надійність, динаміка. Основними претендентами були: Санта фе, Туарег, Діскавері, XC90. Хайлендера гібрида на той час ще не було в Україні. І тут випадково побачив її на тест драйві. Вирішив потестити. Сніг, пробки, а розхід показав 5.6л. Мене це дуже вразило. Як і комфорт їзди та динаміка. Чекав місяць і забрав машину з салону.
Комфорт: хоч і на 20-х дисках підвіска дуже м'яка та тиха. По дорозі пливе наче корабель. При цьому чіткий руль та надто не кренится в поворотах. Шумка відмінна, лобове та бокові дзеркала акустичні.
Розміри: спочатку думав що з авто під 5 метрів довжиною буде проблематично. Але привик в перший день і ніяких проблем не було. Паркується де завгодно, парктроніки по кругу допомагають як і задня камера. Авто використовую по повній програмі, а не тільки возити свою п'яту точку. Гігантський багажник мені по роботі дуже допомагає. Задній ряд сидінь можна зсунути вперед і багажник стає по розмірам як мінімум вантажного Кадді чи Берлінго :) Дошку 3м також перевозив з закритими дверима та вікнами. Водійська зона дуже широка, спочатку було навіть не комфортно так як лівий локоть не дістає до підлокітника тримаючи кермо. Хоча не вважаю себе худим. Кладу локоть вище на вікно, вже привик.
Двигун та динаміка: бензиновий 2.5л в звязці з електродвигунами видає прекрасну динаміку на всьому діапазоні від 0 до 180. Швидкість набирає дуже рівномірно - як тролейбус. Ніяких смикань. Набір швидккості не відчувається, як наприклад на механіці чи автоматі з передачами. Тут просто жмеш газ, дивишся, а на спідометрі вже 140. І це не відчувається. До звуку двигуна з планетарною коробкою звик швидко. З передачами звичайно звук більш звичний, але 2.5л як на диво видає дуже непоганий рик. З місця стартує так наче вага авто менше тони. Дуже легко, немов пір'їнка.
Розхід палива: зараз середній 7.8л за останній повний бак. По чеку вийшло 8.5л. Можливо спочатку обнуляв, точно не пам'ятаю. Ще буду порівнювати. Середня швидкість при цьому всього 19км/год. Це суцільні пробки, світлофори. БК (борт комп) показував різні результати за поїздки - як 12л так і 3.6л. При тому 3.6л я проїхав 5.5км. Був вражений. І це авто 2 тони вагою! По Києву з пробками до 6л, перевірено. По шосе при 90км/год-6.4л; 110-7.2л; 130-9.5л. Швидка їзда по трасі маршрут 100км середній розхід 8.2л. На Кіа Спортейдж 1.6 дизель механіка було 7л при аналогічних умовах. Якщо їхати до 110 - в середньому біля 7л.
Плюсы автомобиля:Читай вище.
Минусы автомобиля:- покази бортового комп'ютера зроблено не дуже зрозуміло. Зробіть простіше - середня швидкість, середній розхід, кілометраж. TRIP A, TRIP B. Все! Клієнт задоволений :)
- бак на 65л по тех характеристиках. Але максимум що заливав 51л + біля 4л залишалося в баку. Тобто 55л. Чи це бак на 55л, чи залишається ще 10л прозапас, я поки не знаю. Але в Кіа Спортейдж було навпаки - по тех х-ках 54л, а заливав під верх - 64л
Совет покупателю:Універсальне авто для практичних людей - сім'я, робота, бізнес, відпочинок. Загалом потягнула під 60тис. Так, ніби дорого. Але з такими габаритами та комфортом конкурентів не багато. Переплачувати за преміум сегмент я не став, і добре зробив. Авто рекомендую на 100%!
Згоден з Романом. Після Камрі 2019 р.в. 2,5 бензин просто супер. Побоювався за динаміку. Проте, був ДУЖЕ приємно здивований)))
А чорний колір взагалі відмінно)))
Єдиний мінус-підвіска не дуже, як на мене. Можливо диски R20 беруть своє. З салону колеса накачані йшли 2,5. Скинув до 2,4 стало трішки м'якше. Спробую на 2,3. Бо на рівній дорозі питань взагалі немає, а на "нашій рідній" відчуваються всі нерівності.
А взагалі-СУПЕР))))
Тойота знает толк в гибритах, аппарат достойный.
Сейчас подтянутся тойотофобы с ведром какул, расскажут что нужно было брать и какой вариант вам подойдет лучше
Хочу помилитися, але відгук дуже вже схожий на "заказуху".
По-перше, автор ще півроку тому писав відгуки про свій Спортейдж 2018 року з каско.
По-друге, дуже вже впадає в око невідповідність ціни цієї Тойоти на того, як автор її використовує: "Гігантський багажник мені по роботі дуже допомагає".
Це виходить що дрібний бізнесмен купив дорогущий гібрид із захмарною вартістю експлуатації, та невідворотньою перспективою втрачання своїх гібридних переваг через зовсім небагато років (батареї більше 5 років нормально не працюють). Тобто, людина, яка уміє рахувати гроші, не лише купила собі дорогу іграшку (це ще можна зрозуміти - у кожного свої "бзики", а ще й експлуатує її "по повній програмі". Я просто не уявляю яка там по роботі виходить вартість амортизації в місяць - мабуть більше ніж зарплати у багатьох читачів цього форума.
По-третє, відгук якийсь сухуватий, схожий на рекламні проспекти. Не відчувається божевільна закоханість автора в це авто (бо дрібний бізнесмен може ЦЕ купити лише через божевільну закоханість).
Коротше, дуже схоже на заказуху.
Але я, звичайно, можу і помилятися. В житті всяка дивина трапляється...
rdiesel, уважність та неуважність часто ходять парою.
Мною було написано ось таке: "ще півроку тому писав відгуки про свій Спортейдж", а ви вбачили щось приблизно таке: "ще півроку тому НАписав відгуК про свій Спортейдж".
Але це - норм. Людям властиво бачити те, що вони очікують побачити, а не те, на що дивляться.
Волдемар, а хто сказав що я дрібний бізнесмен? Амортизація цього авто якраз дуже невелика порівняно з іншими автовиробниками: 1. Невеликий розхід палива як для такого кабана 2. Невеликі втрати при перепродажі через років 3-4. 3. Дешеве Т/О.
Волдемар, та ви ще й не логічний. Автор написав відгук 2 роки тому. А пів року тому додав комент. Що 2+2 не складається? Маючи Kia , що не можна купувати інше авто?
rdiesel, середня комплектація. Відрізняються начинкою. В топовій мені не вистачало декількох опцій для повного щастя, але переплачувати 180тис не захотів.
Волдемар, а хто сказав що я дрібний бізнесмен? Амортизація цього авто якраз дуже невелика порівняно з іншими автовиробниками: 1. Невеликий розхід палива як для такого кабана 2. Невеликі втрати при перепродажі через років 3-4.
Волдемар, і що можна купити із нового з великим багажником, салоном, кліренсом та комфортом? Мінівени типу Мультіван, Спейстурер, Тревелер і тд? А ціни на них бачили?
Волдемар, о і ще на рахунок батарей - "батареї працюють по 5 років" В США є купа власників які їздять на Пріусах по 10 і більше років, накатують по 300-400 тис миль, а це більше пів мільйона кілометрів. При тому рідна батарея.
Я би не купив це авто, якби досконало не вивчив це питання. Тому - фрази типу "гібрид не надійний", "батарея коштує 10 штук баксів" і т.п. - це кліше, яке чомусь поки сидить у головах людей з наших теренів.
А знаєте, що потрібно робити щоб батарея довго жила? Одну просту річ - їздити на авто та раз в пів року чистити фільтри під заднім сидінням. Щоб акумулятор не перегрівався.
romman, По-перше хочу вибачитися за "дрібного бізнесмена". Це я так узагальнив свою здогадку про те, що активна людина, яка використовує авто по повній програмі (вочевидь не папери у податкову возить), не може бути супербагатою людиною. Коротше, образити я вас не хотів.
В Україну, десь у 2013 - 2015 роках, було завезено велику партію Пріусів для міліції. Це значно менше 10 років тому. Цікаво було б дізнатися як у цих машин зараз справи із батарейками. Я краєм вуха чув, що батарейки в них вже нікуди не годні, і витрати палива виходять захмарні. Але може це й брехня. Хотілося б почути когось, хто знайомий із ситуацією.
Вибачте, якщо я дуже вже прискіпуюсь, але ж ми тут для того, щоб ділитися інформацією (ну і трохи "just for fun". Коротше, якщо я вас задовбав - ігноруйте, та й усе.
Якщо ж можете відповісти на пару питань, то буду дуже вдячний.
1) Ви кажете, що плануєте продавати це авто через 3-4 роки. А за яку суму ви (ясна річ, приблизно) плануєте його продати? Відразу признаюся, що мені цікаво скільки орієнтовно вийде ціна одного року експлуатації.
2) Якщо ви вивчали питання про Пріуси в Америці, то поділіться, будь ласка, де ви брали інформацію. Якщо на якихось американських форумах, то дайте, будь ласка, посилання, я із задоволенням почитаю.
Волдемар, Пріуси в поліції скоріше всього списувалися не із-за технічних проблем, а кузовних. Бо перебили їх наші поліціянти добряче.
По питанням:
1. Важко сказати, ціну буде диктувати ринок. Наприклад Спортейдж я продав з втратою 24% від повної вартості авто з податками, допами і тд. Це за 30міс експлуатації. Надіюсь Тойота втратить менше в ціні.
2. Основну інфу я беру з Youtube - а особливо читаю коментарі реальних власників під тематичними відео. Їх там багато. Не думаю, що армія тойота-ботів сидіть і строчить брехню про великі пробіги та надійність гібридів.
А ще для прикладу, візьмемо місто Нью Йорк. Як ви думаєте, які самі популярні моделі авто використовують в їхньому таксі?
Я ніколи не цікавився вторинним ринком, і тому не очікував, що дво-з-половиною-річний Спортейдж хтось може купити за майже $20 тис.
Я просто не можу уявити себе на місці такого покупця.
У чужої людини таке авто точно купувати не можна, бо такі свіжі авта ніхто просто так не продає. Для продажу завжди є причина, і ця причина навряд чи сподобається покупцеві, якщо (а точніше КОЛИ) він про неї дізнається.
Та навіть якщо знати, що особливої причини для продажу не було, і людина просто любить міняти автівки раз на три роки (ну, типу це родич продає чи кум), то $20 тисяч - це реально дофіга. Адже людина, яка розраховувала продати авто після трьох років, особливо його не берегла (не прогрівала двигун взимку, не пригальмовувала на рельсах і т.і.).
Тож маючи $20 тисяч, я б тричі подумав, чи не краще підкопити ще пару тисяч доларів, і купити нове-новісіньке авто, щоб не "встряти" на нескінченні ремонти тачки, яку не жаліли.
Коротше, якось не вдається вам розвіяти мої підозри, що ви менеджер Тойоти, і що той, оригінальний Роман продав не свій Спортейдж, а свій обліковий запис на infocar-і..
Мабуть, просто з самого початку я не відчув "вогнику" у вашому відгуку, і тепер ставлюся до вас упереджено.
Волдемар, Машину я продавав рівно тиждень. Купила чужа людина. Пробіг 27т в ідеальному стані. Різниця з новою в грошах біля 200000грн. Це не мало. А покупець був бувшим директором автопарку. Ми навіть на СТО не їхали. Через годину, машину переоформили.
Тому підозри про те що я менагер Тойоти повністю безпідставні. І якщо я про щось збрехав у своєму відгуку, то напишіть конкретно про що саме.
Ни один менеджер салона, так активно не отвечат в коментах они обычно отмораживаются не отвечая даже на очевидные вопросы, да и в целом по стилистике изложения как по мне это не манегра стаил ,не разделяю мнение товарища Вольдемара.
Azazello, Ну, найпримітивніший тип менеджерів, дійсно, розпізнати не важко. Тим більше, що вони не купують чужі облікові записи, а тупо створюють новий, і відразу пишуть відгук.
Різниця між відгуком реальної людини і відгуком найманого PR-менеджера полягає у дрібницях, про які нормальна людина обов'язково написала б, а PR-менеджер навіть і не згадає.
Як яскравий приклад - кому і за скільки був проданий Спортейдж. Реальна людина відразу написала б що Спортейдж був СУПЕР-СУПЕР-СУПЕР вигідно проданий за $19500, і що дуже вдало підвернувся покупець, який знав всю історію обслуговування. Також реальна людина вірогідно додала б подробиці типу "на додачу я віддав комплект зимової гуми, на якій відїздив лише два сезони" і т.п.
Реальна людина написала б про це ВІДРАЗУ тому, що це вагома і цікава частина процесу придбання нового авто.
Наш же автор написав про це лише під тиском моїх запитань. При цьому суму продажу озвучив як "з втратою 24% вартості". Реальний автор ніколи ОТАК не озвучував би суму, за яку продав своє авто. Я вже не кажу про невірогідність самої суми.
Ну і на завершення - це питання про довговічність батареї. Спочатку були красиві слова про всебічне вивчення питання на прикладі американських Пріусів (відчувається українська школа менеджмента), а коли в діалог вступила людина, яка може читати англійською, то раптом не знайшлося жодного посилання на жоден американський бортжурнал Пріусів. Залишилася лише порада почитати абстрактні коментарі під тематичними роликами з Youtube. І шо, REALLY, людина всебічно вивчала питання довговічности Пріусів виключно по коментарях під роликами з Youtube???
Коли реальна людина достеменно вивчає якесь питання, то в неї в браузері обов'язково з'являється кілька закладинок, що ведуть на цікаві бортжурнали чи на форумні дискусії з цього питання. І реальна людина відразу навела б ці посилання на ресурси. Або, в крайньому разі, просто сказала б щось отаке: "В США є популярний сайт infocar.США - я там читав відгуки про Пріуси. Зайдіть на цей сайт, і переконайтеся що Пріуси ходять по 100500 тисяч кілометрів на одній батарейці".
Натомість мене відіслали читати коментарі під тематичними роликами з Youtube.
Тут далі балакати вже немає про що.
P.S.
Але автору все одно респект. Свій хліб він відпрацьовує на тверду 4 по п'ятибальній шкалі.
romman, але мені здається, що ви більше схожі на менеджера конкурента Тойоти. Надто вже свіжий акаунт. Я свій веду вже давно і пишу про кожну куплену машину. На відміну від вас, акаунт щойно створений. Тому питань більше до вас чим до мене. Питання, яку марку просуваєте?
Волдемар, Пост и правда выглядит слишком хвалебным, но это не обязательно манагер, человеку машину потом еще продавать)
А насчет батареек вы не правы, они и правда живут гораздо дольше, причем говорить про 5 лет это совсем бред.
Смотрят возраст не по годам, а по по пробегу, т.к. литий не свинец и от возраста не портится практически, "усталость" меряют циклами заряда-разряда, и тут конечно много нюансов, но я верю что 250 тыс они отбегают.
К тому же там довольно мелкая батарейка, хоть и высокотоковая, так что заменить в ней элементы это не такая уже страшная магия.
vovannovig, думаю - 7.6л на 130 це забули обнулити покази на 90, або дорога з уклоном. На 2.5л бензі нажаль нереально видавити такий розхід з таким великим авто.
romman, может быть и очень даже легко. Я под своим отзывом сделал большое дополнение о езде по трассе на "Горце", сейчас ещё здесь напишу. На 90 км/ч "Горец" ест не 7.6, а 5 литров. Проверено лично!
Очень неплохая просторая колесница! Ех если б не так сильно опущены бампера, можно было немного и на оффроуде использывать.
А расход 7,5-8л в городе для 2х тонного сарая вообще сказка. Всегда считал, что дизель это лучшее в плане расхода (мой 2х тонный паджерик в городе укладывается в 11л соляры при средней скорости по БК 23км.час.).
Я так понимаю чеб больше тянучек и пробок, тем выгоднее разница в расходе гибрида всравнение с двс.
Интересует расход зимой на коротких переездах длиной до 5-6км? Слышал мнение, пока не прогреется мотор и не нагреется салон от печки - двс у гибрида не отключится. И расход в таких условиях аналогичен обычному двс варианту.
Jura, ну не будет тут у вас расход 7,5-8л на 100км ну вот не будет, да владельцы как ёжики кололись плакали но продолжали грызть кактус ....
" Я так понимаю чеб больше тянучек и пробок, тем выгоднее разница в расходе гибрида всравнение с двс. " -- не совсем владельцы слегка лукавят
реальный расход 10л на 100км
поясню в чем заключается лукавство
1-й очень много зависит от стиля езды, чем быстрее и агрессивнее тем больше расход
2-й на сколько загружена машина , если ты в авто один с пустым багажником да а если вас там 5-ро + вещи в багажнике
3-й как колеса накачаны на 2,3 или на 2,8???
4-й в каком состоянии батарея
5-й музыка + климат-контроли
6-й тип и качество дорожного покрытия
7-й пожалуй самый важный фактор - формат поездок
что имею ввиду вы сели и проехали 50 км одним махом за 45 мин или вы 50км ехали маленькими отрезками по 3-7км каждый в течении 14 часов когда ДВС полностью остывал между поездками
И вот если брать и если брать не идеальные условия то реальный расход 9-10,5 л на 100км
что почти 1:1 как дизельный Skoda Kodiaq, только вот момент Skoda Kodiaq на трассе при 140 кушает 6,8 а не 9,5 как Toyota Highlander
Хотя если вы приучите себя к гибридному стилю жизни меньше, чем на 10км машину не брать, приезде педаль газа не нажимать сильно, а лучше вообще не нажимать, ездить на перекачанных колесах, по хорошим дорогам , а в дальние дороги лучше электричками оно и дешево и сердито то да
Toyota Highlander это ваше авто и вы сможете увидеть заветные 7,5 л на 100 а может даже 7,3л но вопрос а оно того стоит ???
Ну а если вы вдруг нормальный человек , не гибридный )), и ездите по обстановке и плохие дороги есть в вашем маршруте и обгоны для вас в порядке вещей то гораздо чаще вы будете видеть цифру 9,6 л на 100км
Но правды ради сказать это все же меньше чем 16-17л на те же 100км у простой бензиновой версии Toyota Highlander 3.5 AT
IvanSidorov, Останні пару тисяч км не збивав БК - розхід 8.1л, середня швидкість 20км/год. На Кодіаку 2.0тді 200кс не буде 6.8л при 140км/год. Десь 8.5л
І про гібрид ще одне скажу. Інколи сідаю в звичайне сучасне авто на автоматі. Таке відчуття що сів в Жигулі. Із-за того що все гуде, коробка автомат смикає. На дизелях напрягає вібрація. Хто поїздив на гібридах чи електро мене зрозуміє. І витрати палива витратами палива, а офігенний комфорт їзди це те що я зацінив!
romman, честно скажу не знаю какой там двигатель , знаю skoda kodiaq 2.0 tdi это все что знаю бортовой показывает 6.8-7,1л на 100 км, из слов владельца знаю что расход по АЗС выходит где то 7,5 л на 100км
Поймите правильно я не являюсь хейтером или поклонником любой технической новинки или девайса я на все смотрю трезво как инженер смотрит на инструмент
у меня нет любимой марки авто или телефонов или ноутбуков но я все равно , что то для себя выбираю
В электроинструменте я отдаю предпочтение таким брендам как Metabo и Makita , ноутбуки ASUS, Dell, Alienware телефоны OnePlus и Samsung и так далее
и тут нету какой то киллер фичи тут совокупность показателей таких как надежность + функциональность + цена + содержание + удобство в использовании + ремонтопригодность = мой выбор
И с машинами я тоже для себя определился
не знаю , что будет через 5 возможно 10 лет но на данный момент я бы выбирал себе из :
Porsche Macan (95B) Macan S 2.9 AT
Toyota Land Cruiser Prado 150 2.8 AT Prestige
Nissan Leaf 62 kWh (217 л.с.)
Citroen C5 Aircross 2.0 HDi AT Feel Pack
сам владею Citroen C5 Aircross 2.0
Я Вам опишу свои сомнения по поводу гибридов а Вы пожалуйста постарайтесь дать честные но самое главное обоснованные ответы , это моя личная большая просьба
Сомнение 1 - маленькая мощность гибрида
поясняю Toyota Highlander 3.5 AT комплектуется двигателем 2GR-FKS где 300 лошадей и 360Н\м
в ваших авто стоит двигатель A25A-FXS где 200 лошадей и 240Н\м , дальше батареи на гибридах от 1,5КВт/ч до 5КВт/ч , на Вашем авто по моему стоит 2,2 КВт/ч но могу ошибаться, другими словами суть обыкновенного гибрида сводится к тому, что электродвигатель + батарея помогают преодолевать коротковременные пиковые нагрузки в режиме газ - тормоз , тем самым обманув природу, физику и немного АЗС , но чудес на свете не бывает , и вот мы на трассе и тут режим газ-> больше газа-> тапок в пол!!!
Ну и как бы батарее подзаряжаться от торможений не получается она может заряжаться только от ДВС который не предназначен для такой массы авто, для такой скорости , который и так работает на пределе , скажем так в красной зоне, так ему еще надо и батарею подзаряжать , а при обгоне у него(ДВС) банально нет той мощности что у не гибридной версии и электроустановка не помогает ибо она разряжена
И в автомобильных гибридах не используется тепловозные принципы , что двс крутит генератор и не связан с колесами , у тойоты еще как ДВС связан с колесами
И того имеем на трассе мы получаем перерасход топлива даже по сравнению с двс-ной версией авто,
динамика на страссовых скоростях мягко скажем хромает, ДВС работает в красной для себя зоне, что будет с батареей через 4-5 лет больше вопросов чем ответов, городская экономия в районе 33-25% (и это из ваших слов) от стиля езды зависит
А реальные владельцы гибридных камри на форумах в один голос говорят о реальной экономии бензина 20-25% при обыкновенной езде
честно больше вопросов чем профита от гибридной установки , экономить 4 литра в городе на 100 , что бы поехать за город на трассу где тебя будут меганы, акценты , рио и королы унижать ... оно того точно стоит??
Интересно ваше мнение , чем Вы руководствовались при покупке, сколько планируете лет пользоваться , о чем переживаете , как там после 130км/ч катается при обгоне ?
IvanSidorov, Із перевіреного - на швидкостях 140-190 крузак 200 чи Лексус RX не змогли догнати. Двигуна 2.5л на 190кс в парі з двома електродвигунами для даного авто вистачає предостатньо. Сядьте, покатайтеся і зрозумієте. Маси 2 тони просто не відчувається на любій швидкості, навіть при повністю завантаженому авто на 5-6 дорослих чоловік.
Якщо порівнювати мій розхід 8л (за останні 2500км) то у 3.5АТ буде як мінімум 16л. При розрахунку затрат на паливо на 100тис. км пробігу економія біля 8500usd. Думаю батарею можна буде поміняти разів два. Але наскільки знаю з реальних відгуків, батареї живуть по 10 і більше років. А пробіги в 300тис км + для тойотовських гібридів не досягнення, а звичайна статистика.
При виборі авто - головні критерії: 1. Розміри салону та багажного відділення 2. Комфорт 3. Економічність 4. Розглядав тільки дизелі або гібриди - не бензин 5. Надійність та мінімальні втрати при продажу. І список авто скоротився до декількох машин: Санта Фе, Хайлендер та деякі преміальні. Преміальні відкинув із-за жлобських комплектацій та переплати за значок. Санта Фе відкинув за новий робот-автомат який не зрозумілий поки по надійності.
Кататись думаю років 3-4, а там буде видно. Для мене по пробігу це не більше 60тис. Продати не думаю, що буде важко. Тому не переживаю.
А про унижение Ріо, Акцентами і тд. Ви надто низько взяли планку. Бачили би ви очі ваговода на Гольфі 7 TSI, який сидів в мене на хвості і не розумів чому ледве мене доганяє. І це на макс. швидкості. Але, вибачте Хайлендер важить 2 тони, а Гольф 1.2-1.3. Ще один приклад був недавно. Стартували зі світлофора з попереднім Туарегом. До 120 йшли ноздря в ноздрю, потім почав відставати. Надіюсь про планку з ким треба порівнювати ви зрозуміли
Отследите расход в холодный сезон года. Из отзывов говорят гибрид зимой намного больше маслает на двс и за этого расход по сравнению с теплым сезоном существенно вырастает (порой увеличивается в 2 раза).
Мне это очень интересно, поскольку в нашей неньке зимы в последние годы тёплые.
Взимку розхід за останні 350км (короткі поїздки) - 11.5л. Середня швидкість при цьому 15км/год. По Києву на дистанції до 20км було біля 7.5л починаючи з холодного двигуна.
Останні 2 тижні проїхав біля 1500км (змішаний режим) середній розхід 6.5л. Із-за нестачі бензину, вирішив їздити економно та плавно. Шосе 5.5л, швидкість 90-100км/год, місцями 80 між селами. Еко режим, круіз-контроль. Клімат, коли тепло, завжди працює. Так що гібрид дає хороші результати при плавній не спішній їзді. Але навіть якщо і притопити, то результати дуже адекватні для авто з такими габаритами та масою. Коротше кажучи, машиною дуже задоволений. А особливо з проблемами палива на ринку, гібриди рулять.
Ще одну деталь згадав. Паливо яке заливав на одній з наших заправок привезли з Польщі. Дуже хорошої якості, давно такого не було. Низький розхід може бути ще і з цим повязаний. При заливанні повного баку, БК показав що можна проїхати 760км
Біля 2.5 років з моменту покупки. Вирішив доповнити. Пройдено 33000км. Авто радує. Ніяких лишніх звуків в салоні не з'явилося. Шумка хороша. Літом помітив скрип при закриванні бокових дзеркал. Звернувся в офіц. СТО, замінили по гарантії. Витрата палива аналогічна попереднім постам. Більше року не збивав, показує 8.1л. Середня швидкість 21км/год. В мене багато коротких поїздок. Але по Києву 5,5-6,5л в теплу пору.
Тут писали раніше що 2.5л на шосе ніякий і т.д. Типу електро вмикається тільки на меншій швидкості. Спеціально перевірив чи допомагає елекродвигун на великій швидкості. І так - дійсно допомагає! Наприклад на 150 чи 180км/год електродвигун вмикається і ви отримуєте свої 240+ кс + зменшення витрат палива. Коли потрібно заряджається від ДВЗ або від рекуперації в тому числі на шосе.
Уважаемые Шпециалисты! Топливный бак надо заливать не до отстрела, а по горлышко. Отстрел происходит тогда, когда бензин касается топливного пистолета, при этом до горла ещё можно залить 3-5 литров (в зависимости от модели). Послушав Вас, решили проверить ёмкость топливного бака на своём Хайлендер гибрид 2023 года. Выездили бензин ровно до половины (1/2) бака, далее поехали на АЗС и залили 31,18 л до горлышка. 31*2 = 62. Было чуть больше половины бака (где-то на 2-3 литра). 62+3 = 65. Тойота заявляет столько же.
Grygoryev Vadim, Якщо хочете попасти на ремонт в пару тисяч $ то продовжуйте і далі заливати під горло
В Тойоти є така особливість. Коли у вас світиться лампочка про низький рівень пального, то пального у баку ще літрів 10. Але виїздити ви їх не зможете без компютерного обнулення сигналу про низький рівень у баку. Такий тест проводили в США на РАВ4. І люди проїзжали ще з 100км після "лампочки".
Я думаю, що це зроблено для продовження служби двигуна. В Тойоти не дураки сидять.
romman,
1. Объясните, пожалуйста, в чём порочность залития бензина под горло и почему это может привести к ремонту.
2. Вы написали, что в Тойотах остаток топлива в баке выезжать нельзя без отключения компьютерного сигнала. Почему? При работающем датчике низкого уровня топлива мы проехали из автосалона до ближайшей заправки. В баке было всего несколько литров бензина.
3. Цель данной проверки заключалась в том, чтобы установить настоящую ёмкость топливного бака в гибридном Хайлендере. Ёмкость составляет приблизительно 64-65 литров, то есть где-то столько же сколько и заявляет производитель.
Grygoryev Vadim, 1. Якщо адміни не видалять. Правда на англійській youtu.be/jPiiqcDxDxY
Якщо коротко може вийти з ладу система відведення парів бензину.
2.При сигналі низького рівня палива машина зупиниться, навіть якщо у баку буде паливо. Я так розумію так налаштований датчик рівня палива. Розрахунково ви думаєте що там декілька літрів, а по факту 12-13л
3. Об'єм баку ніколи не міряється з горловиною. На Кіа Спортейдж крім самого баку ще в горловину влазило біля 10л.
Ця зима була більш менш схожою на зиму. І Хайлендер показав себе прекрасно. По засніженій дорозі йде як вкопаний. ESP вмикається рідко, навіть при активному розгоні по засніженій дорозі. Щоб авто занесло, потрібно дуже постаратися.
Здравствуйте! Есть вопрос к другим владельцам гибридных Хайлендеров. Сильно ли влияет режим TRAIL на проходимость и как меняется работа трансмиссии при его включении? Может быть по-другому перераспределяется крутящий момент? Находил информацию о том, что в этом режиме постоянно работает задний электоромотор, но, как оказалось, это не соответствует действительности.
Grygoryev Vadim, Не думаю що цей режим дуже впливає на їзду по бездоріжжю. Я б не назвав наше авто всюдихідним джипом. Так, невеликі ями, бордюри, грунтовки без проблем. Але не більше.
Ещё раз здравствуйте! Есть ещё один вопрос к владельцам гибридных Хайлендеров с мотором A-25-A FXS. Недавно я прочёл в Интернете о новых анализах качества топлива и там в лидерах были Сокар и Укрнафта. Ранее заправляли своего "Горца" на Гранд Петролях (Укравто), но качество их топлива (если верить анализу) похуже, чем у Сокара и Укрнафты. Задумались над этим, решили переходить на Сокар, но там дорого, а у Укрнафты подешевле будет. Есть ли у кого-нибуль опыт заправки авто с двигателем A-25-A FXS на Укрнафте? Хорошо ли работает двигатель на их топливе, не забивается ли топливная система?
Grygoryev Vadim, Добрий день. Останні два роки на 70% заправляють на Авіас звичайним 95-м. Справа в тому що більшість АЗС купляють паливо на Кременч. НПЗ. Хтось можливо ще імпортує. Хтось додає присадку і називає паливо Пульс і тд.
В мене ще проблем з цим паливом не було. Купляю через їх додаток, ціна нижча на 5-9грн в порівнянні з популярними АЗС.
romman, але зайшов подивився тести і бачу що якість палива Авіасу в деяких тестах на низах. Не знаю чи це правда, бо проблем з авто не було. Заллю ради інтересу якийсь Сокар і побачимо чи відчую "приплив" потужності ))
Grygoryev Vadim, Щойно перевірив трубу. Нагару майже нема. Палець ледь забруднився. Витрати палива зараз 8.3л за останні 20-25тис (середня швидкість 20км/год). На днях проходив третє Т/О, то ні слова не сказали по двигуну.
romman, Ещё раз здравствуйте! Детально изучил информацию по топливной системе наших "Горцев" и т.д. Излагаю по порядку.
Нашёл информацию, что в США двигатель A-25A FXS рассчитан под 91-ый бензин. Однако в США другой метод исследований окт. числа, таким образом "европейский" октан - это "американский" октан плюс где-то 3-4. То есть 91 американский соответствует 95-у европейскому и нашему.
Ещё внимательно почитал брошюры Тойоты и других компаний и заметил разницу. Тойота пишет "бензин с октановым числом не менее 95", а Мазда - "бензин марки А-95". Если это не игра слов и чисел, то получается, что в Тойоты можно заливать условно любой бензин с октановым числом не менее 95 (будь это 92 с присадками, будь хороший 95), а в ту же Мазду надо лить бензин именно МАРКИ А-95, то есть имеющий не только октановое число не менее 95, а соответствующее бензину этой марки содержание серы, бензола и др. веществ по ГОСТу (ДСТУ).
Ещё нашёл информацию о том, что в ТНВД двигателя устанавливается дополнительный топливный фильтр. Так ли это? Нужно ли его чистить/менять?
И ещё вопрос. Вы писали, что заправляете Вашего "Горца" на Авиасе. Скажите, пожалуйста, Авиас и ANP - это одна сеть или разные. На стеллах ANP вроде как значок Авиаса висит.
Кстати, у меня теперь есть аккаунт на Driver.top и там уже есть небольшой бортжурнал по нашему Хайлендеру. Можете почитать если Вам интересно. Ссылка вот - https://driver.top/car/48886.
Добрый вечер! Вы в отзыве писали про то, что у бортового компьютера сложное и запутанное меню - ""Зробіть простіше - середня швидкість, середній розхід, кілометраж. TRIP A, TRIP B. Все! Клієнт задоволений "" После обновления TRIP A и TRIP B появились. Это первое.
Второе. Мы с Вами обсуждали здесь каким бензином заправлять Горца. Я продолжу эту тему. Один раз заправились на Укрнафте. Ничего не слкчилось с авто, слава Богу, но бензин на Укрнафте Кременчугский. На сайте написано, что польский, а продают Кременчуг! По последнему анализу бензин на Укрнафте хороший, НО это не тот бензин, которым они торгуют регулярно. Объясню подробно. Они действительно купили партию польского бензина и сдали его на анализы, чтобы получить хороший результат и они получили его! А в реальности торгуют обычным бензином с Кременчугского НПЗ, обманывая покупателя, который хочет залить качественное топливо! Это предположение, но чем можно объяснить такое отличие между бензином Укрнафты и ANP в анализе? Бензин-то одинаковый в реальности! У Кременчугского бензина повышенное содержание серы и бензола. Первая даёт нагар на элементах выхлопной системы, а второй разрушает каталитический нейтрализатор выхлопных газов. Ранее Вы писали мне, что на СТО Вам ничего не сказали по двигателю. Каталитический нейтрализатор-то они не разбирали? Скорее всего нет, ведь это же обычное ТО. Вот поэтому ничего и не сказали. Извините, но мой Вам совет - пока не поздно перейдите на другую сеть с хорошим, иностранным бензином (WOG, SOCAR, OKKO, UPG). Иначе катализатор Вашего авто может разрушиться от некачественного топлива.
Grygoryev Vadim, Дякую за пораду. Але чому немає нагару на трубі? Також капав бензин прямо з пістолета на білу серветку. Після висихання вона була ідеально чистою. Ну і коли поганий бенз то двигун шумний і падає тяга. А поки я цього не помічаю.
romman, Возможно я слишком скептически отношусь к бензину Кременч. НПЗ, но ведь анализы показали, что у этого топлива повышенное содержание серы (20 мг/кг при 10 мг по ГОСТу) и бензола (1,2 % при 1.0 % по ГОСТу). Отклонения незначительные, но современные двигатели очень чувствительны даже к таким отклонениям. А тяга падает тогда, когда бензин вообще "ослиная моча". Вы писали, что на Вашем Highlander расход 8.3 л, так вот у нас расход равен 6.9 л (бензин ОККО и ВОГ). Расход же показатель качества топлива? По-моему лучше всё же переплатить 3-4 грн, чтобы не тратить в будущем 3-4 тыс. $ на дорогостоящие ремонты топливной системы и выхлопной системы.
P.S. Можете зайти в мой отзыв, я написал большое дополнение о последних 2000 км для нашего "Горца", бывших показательными для него.
romman, У нас панель приборов виртуальная, другого образца. Среднюю скорость она не показывает. Но если делить километраж на время, то получается где-то 25-30-40 км/ч. Как-то так. В пробках стоим, как и все.
На трассе он у Вас сколько ест?
romman, здравствуйте! Пробег нашего Highlander уже 5800 км! Недавно наш "Горец" прошёл первое большое испытание - путешествие в Закарпатье почти на 2000 км (в обе стороны). Если коротко, то машина вела себя хорошо! Подробнее - ниже. 1. Комфорт. Эта машина значительно комфортнее в путешествии, чем Мазда СХ-9. Сиденья настолько удобные и мягкие, что на них спокойно можно просидеть 9-10 часов в дороге! Мягкая подвеска также порадовала. Ухабы дорог Закарпатья она отрабатывала прекрасно. Шумоизоляция также хорошая, даже на 130 км/ч в салоне достаточно тихо, чтобы разговаривать негромко. 2. Динамика. Динамика очень хорошая. С 70 до 140 км/ч при обгоне машина разгоняется очень быстро даже в режиме Normal. Спорт-режим вообще меняет характер автомобиля, разгоняется в нем "Горец" значительно быстрее и даже есть какой-то рывок как будто что-то подключается (скорее всего включается электромотор). До 160 км/ч машина ускоряется легко. 3. Расход. При постоянной езде с обгонами в Спорт-режиме расход составил 6.9 л/100 км. Меньше 7 литров! Когда ехали по горному перевалу, где особо негде и некуда разгоняться БК показывал вообще 5 - 5.5 л/100 км. Бензином заправлялись на ОККО (там Литва), ВОГ (Румыния) и один раз на Укрнафте (там Кременчуг). Путешествовать на "Горце" очень понравилось, машина для этого и предназначена. Не верьте тем, кто говорят, что гибрид - чисто городская машина! Highlander ведёт себя на трассе значительно лучше Мазды СХ-9, даря пассажирам прекрасный комфорт ! P.S. Спасибо за внимание!
romman, Отличный расход! Сегодня ехали от центра до Нивок, средняя скорость (таки нашёл её (!), она показывается в мультимедийной системе в разделе "Автомобиль">"Информация о поездке" по поездке составила 23 км/ч, расход по поездке - 7.5 л. При средней скорости 16 км/ч - 10 л; 27 км/ч - 6.8; 33 км/ч - 5.0; 40-50км/ч - 4.8 л. Бензин "Евро-95" OKKO и "Euro-95" WOG. Выходит Кременч. бензин таки хороший...
P.S и UPD: А он таки хороший, поскольку по последнему анализу он лучше, чем на Сокар, который я Вам рекомендовал.
Vadim Grygoryev, Почему-то вместо второй скобки показывается "смайлик". Второе предложение должно выглядеть так: Сегодня ехали от центра до Нивок, средняя скорость (таки нашёл её (!), она показывается в мультимедийной системе в разделе "Автомобиль">"Информация о поездке" ) по поездке составила 23 км/ч, расход по поездке - 7.5 л.
romman, Не за что. Какая была средняя скорость по поездке при 4.6 л?
Переплачивать 5 грн/л и получать такой же расход, такую же динамику и такой же бензин как-то не хочется, поэтому и интересуюсь.
romman, В ОККО литр 95 "Евро" (Литва, ORLEN) стоит 59.99 = 60 грн/л. Скидки там получается около 40 грн при заправке 1/4 бака. На литр получается около 3 грн. Итого 57 грн/л с приложением. На ANP 95 "Евро" ("Укртатнафта", Кременчуг) стоит 54 грн/л. Скидки те же 3 грн/л. На Воге тоже самое. Сокар даёт формальную скидку в 1 грн/л, на Гранд Петрол по выходным действует скидка 5 грн/л (с 60 до 55).
Здравствуйте, Роман! Вы писали, что покупаете бензин на Авиас через приложение. Это Jet! или какое?
Ещё Вы писали мне о необходимости прочистки фильтров батареи раз в год. Это привязано к времени или пробегу? У нас уже более 6000 км пробега, такими темпами до конца года проедем ещё 6000-7000 км. Когда чистить фильтры при таких пробегах?
romman, Спасибо! Если не было у Вас никаких сложностей с бензином "Авиас", то попробуем и мы. Разобрался по "Оценке ЭКО". Показывает использование энергии (зеленой стрелкой), процент экономичности езды (достигли 91% сегодня), экономичность ускорения, равномерного движения и торможения в "кубиках" от 1 до 5. От этого, судя по всему, и зависит общая оценка.
Кстати, какой у Вас уже пробег?
Vadim Grygoryev, Добрий день. Ні не ставив. Не бачу резону, так як під капот майже не заглядую. Думаю до тисяч 70 там нема що робити власнику )) Єдине, що заливаю то омивач скла. І 2 - 3 рази на рік можу кочергою користуватися.
romman, Спасибо. Конечно, Тойота не такая машина, чтобы даже на 70 тыс. что-то серьёзное делать под капотом (ресурс двигателя A25A FXS составляет 300 тыс. км), но "кочерга" на такой дорогой машине несколько удивляет.
На нашем рынке главной тойотовской новинкой в 2020 году должен стать кроссовер Highlander нового поколения. Эта модель теперь бывает не только семи-, но и восьмиместной, габариты увеличились, оснащение стало богаче.